Referenties
Graag deel ik enkele referenties van mijn Cliënten. Deze zijn omwille van de privacy geanonimiseerd.
-

Ons dochter (9 jaar) startte ongeveer 9 maanden geleden een traject bij Ann. Van bij het begin was er een goede klik. Ann is heel empatisch, lief, aardig en geduldig (ook volgens ons dochter). Ze heeft de expertise in huis om de problemen die zich stellen samen aan te pakken. Wij kregen als ouder al veel waardevolle tips en we zagen onze dochter zienderogen groeien. Ze beschikt nu over allerlei vaardigheden die het leven voor haar gemakkelijker en leuker maken. Ze is zelfzekerder, heeft geen faalangst meer, staat positiever in het leven, maakt gemakkelijker vriendjes, ziet nu vooral oplossingen i.p.v. problemen en haar kwaliteiten en talenten komen nu veel meer bovendrijven waardoor zij die zelf meer kan zien. Onze andere dochter (7 jaar) is inmiddels ook gestart bij Ann en ook bij haar zien we na twee sessies al verschil in hoe ze dingen aanpakt, terwijl het een heel ander kind is dan de oudste. Ik kan dus niet anders dan 5 sterren geven. Ann is voor ons echt goud waard!
-

Het was tijdens mijn HSP-professional opleiding dat ik Ann ontmoette. Ann vertelde mij dat ze haar opleiding voor autisme coach bijna had afgerond. Voor mij was ze een als bij God gezonden geschenk, want ik worstelde toen heel erg in mijn relatie met mijn buitenlandse vriend, die vermoedelijk ASS heeft. Ann sprak heel liefdevol over personen met ASS wat mij tot andere inzichten bracht en mij milder liet stemmen, kortom een compleet andere benadering dan de ‘oordelen’ die ik destijds kreeg van coaches en therapeuten. Het was een helse zoektocht om eindelijk een ingangspoort te vinden tot mijn relatie met mijn vriend en Ann slaagde daar in op een zachte liefdevolle manier zonder oordeel. Ik voelde mij voor het eerst begrip en vooral ondersteuning in mijn proces. Ik ben nog altijd in traject maar inmiddels verloopt de communicatie tussen mijn vriend en mezelf al beter. Ontzettend dankbaar dat Ann op mijn pad kwam en met mij wil mee ‘wandelen’ in mijn relatie met een man met ASS.
-

Mijn zoontje van 7 volgde afgelopen schooljaar de assertiviteitstraining bij anders coaching. De training werd op een toegankelijke manier gegeven, stevig onderbouwd met de juiste inzichten en op kindermaat. Hij keek steevast uit naar de contactmomenten, en kon ook echt aan de slag met materie die gegeven werd. Wat ook fijn was, waren de oudermomenten waarin uitgebreid de tijd genomen werd om onze visie te delen en tegelijk de feedback te ontvangen over hoe onze zoon de training ervaarde. Aan te raden voor elk kind, met weinig of veel zelfvertrouwen.





